* MY FOLLOWER *

Home » selamat hari guru .

selamat hari guru .

salam 1 malaysia dan salam 1 blogger . 
fuh , agak lama untuk aku nak meng-update blog .
syukur alhamdulillah kerana masih diberi nafas untuk hidup dimuka bumi ini .
terima kasih Ya Allah .
hari ni baru la ada idea sikit nak menaip . 
hari nih 16 mei .
adalah hari guru kan .
aku tak lupa jasa-mu guru . 

this is my best teacher ever . 
dia adalah penanda kertas SPM untuk grafik berkomputer . 
nak tahu macam mana aku boleh pandai pakai adobe photoshop , freehand , 3d max .
cikgu nih la punya pasal . terima kasih yer . 
tak sia-II saya belajar . melekat sampai ke hari ni . 

cikgu oh cikgu , 
this is my question
- bila nak buat puding buah lagi ??
- bila nak buat reunion budak-II grafik form5 (2008) .
- bila kita nak lepak minum ??
- bila nak kita nak pegi main bowling lagi ??
- bila nak kita nak lepak-II kat KL ??

tak lupa jugak semua cikgu-cikgu di Sekolah Menengah Kebangsaan Pandan , 
yang pernah mengajar saya selama nih . 
macam-macam peristiwa yang berlaku yang tak dapat dilupakan sampai hari ini . haha .
antara guru yang pernah mengajar saya . 
click sini , sini dan sini

p/s : berharap cikgu dapat menjadi cikgu yang di-inspirasi-kan oleh setiap murid . sporting habis . =)
menjadi cikgu contoh di S.M.K.P .chill yaww . 

terima kasih cikgu . jasa-mu tetap ku kenang . 

ada apa-apa nanti saya call cikgu . =)

assalamualaikum 

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

3 comments:

  1. anda di tag
    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/05/segmen-exchange-bloglist-blogger-apakah.html

    ReplyDelete
  2. slmt hari guru jgk..hehehe.ingat guru dulu yg mengajar

    ReplyDelete