* MY FOLLOWER *

Home » korang tidak mahu bercuti ke ?

korang tidak mahu bercuti ke ?

assalamualaikum . 
salam 1 blogger dan salam 1 malaysia . 
fuh , alhamdulillah kerana masih dikurniakan nafas untuk aku bernafas di atas muka bumi pinjaman Allah ini .
bersyukur ke hadrat illahi kerana aku masih mampu membuat sedikit coretan disini untuk berkongsi dengan korang . 

pulau perhentian , terengganu . 
yups , pulau perhentian kecil di terengganu . 
semasa masih dibangku sekolah , aku dan rakan seperjuangan yang lain telah menyimpan hasrat nak pergi ke pulau perhentian kecil . (asal ayat aku skema macam nak mati ni , HAHA .)
CLICK SINI nak tengok gambar pulau tuh .
happy go lucky bersama teman-II . 

inilah mereka , yang merancang nak pergi pulau perhentian kecil tuu . 
tak kesampaian lagi , sebab semua ada kerjaya masing-II .
selama 4 tahun impian tuh terkubur dengan kata-II .
so , diorang semua sibuk . takpe lah ada rezeki tu ade la kan . 
insyaallahh . 

-assalamualaikum-

kat sini ada gambar aku zaman muda =)
SINI , SINI dan SINI

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment