* MY FOLLOWER *

Home » kembar O.o

kembar O.o




salam 1 blogger dan salam 1 malaysia .
assalamualaikum .
hari ni , meng-upgrade sedikit blog aku nih selepas sekian lama tak meng-update .
tak banyak pon yang di-upgrade nye . 
cuma tukar dari blogskin pada yang biase pulakk .
entri kali ni berkaitan dengan ape eh ? 
dah baca kan tajuk entry =)

kembar , yes ! aku ada kembar . tapi tak seiras dan serupa seperti yang lain .
selalu nya orang tak percaya yang aku ada kembar . sebab muka tak sama pong .
aishh ! boleh click untuk tumbesaran yang kuat .
  
see , kami tak serupa . maaf gambar lama mse kecik-kecik dulu tadika mehh . 
cuba teka sapa yang lahir dulu . haha .
kembar aku yang lahir dulu , dia lahir pada pukul 4.15am pada 21hb Januari .
dan aku menyusul kemudian pada 4.19am di hospital daerah Kemaman , Terengganu .
diberilah nama untuk aku . Mohd Aminuddin dan kembar tak siam aku Mohd Aizam .
but we got nickname tau , atok aku yang bagi .

my toki 

aku toki aku panggil muink kembar tak siam aku tuh panggil mubin .
sampai sekarang melekat nama muink dengan mubin . HAHA .
dia ikut perangai bapak , aku ikut perangai mak . muka aku ikut bapak dia ikut mak aku .
aishh ! 

mak aku kata aku abang , huh ? yeke . 
mak aku cakap abang mengalah bagi adik keluar dulu . 
oh , macam tuh kee . tak tahu la tuh kenapa mak aku kata macam tu .
masa kecik-kecik , selalu bergaduh berebut pangkat 
"weh , aku abang la , aku laa . pungpang-pungpang bergaduh"
haha , gaduh-gaduh pon sweet mase kecik-kecik dulu . still ingat lagi tau .
main lumpur , tangkap ikan kat parit . balik je dari tadika naik basikal berlumba-lumba siapa sampai dulu kat rumah . HAHA.
asal raya , baju mesti kena sama , kasut mesti nak kena sama .
basikal , macam-macam lah yang berkaitan . kompom-kompom sama .
tak same colour , same pattern . haiyoo . !
macam mana mak dengan ayah aku jaga kami masa kecik , pening kepala wooo .
tabah betol mak dengan ayah , tahniah buat mereka . tak terbalas budi mereka .

sekarang dah besar , ada hala tuju masing-masing .
dia dah bekerja dan aku still teruskan pelajaran aku .
setakat ni sahaja entry aku kali ni .
oppss , click ni tau .
CLICK , CLICK

assalamualaikum.

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment