* MY FOLLOWER *

Assalamualaikum .

hey , im updating my blog .
by the ways , salam 1 malaysia dan salam 1 bloggers.

baru lepas celebrate besday member aku .














do i look the sakit man ? yeaah . muka aku pucat .
beberapa hari yang lepas , ak pengsan dengan tiba - tiba .
tengah beli makan , betol - betol depan kedai jatuh . aduh !
malu muka aku siak ! tak tahu nak kata apa .
nasib baik housemate also my neighbour ade diorang tolong aku .
kepala aku bengkak jatuh atas batu gamaknye , bengkak bhai .

pegi clinic buad medical check-up .
doktor ke medical assistant ke entah la sape aku tak kenal .
dia cakap aku tekanan darah rendah . adehh .
aku risau aku kena AEDIS ke ape , sebab kawasan hostel aku kat puchong ni tiap-tiap menyembur .
sebab ada beberapa penduduk dah kena AEDIS .

mak aku dah bising , ibu mana tak sayang anak kan .
mak aku pesan " rokok kurangkan , tidur jangan lambat , makan jangan lupa "
nak kata aku tidur lambat , err . ade kot .
makan ? err , mungkin sebab stay kat hostel . so makan tuh jarang laa . =)
rokok yer , takde rokok aku buntu . tak tahu nak buat apa .
tapi kalau pilih makan dengan rokok , aku rela makan . =) badan aku still lagi lemah .
tapi futsal , tetap futsal . bersemangat waja . HAHA .
even housemate aku larang , risau akan kesihatan aku . aku still nak main jugak . sori guys .
apa yang aku perlukan sekarang adalah rehat , rehat dan rehat .
nak kerja pon fikir 2,3 kali , nak keje tanak . adehh .

harap aku cepat sihat yer . =) lepas tuh boleh la update blog .
nak bersosial lagi dan lagi .

assalamualaikum. .
terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment