* MY FOLLOWER *

Home » ✿ bunga and flowers ✿

✿ bunga and flowers ✿

 -assalamualaikum-

salam 1 malaysia dan salam 1 blogger .

aku telah diamanah kan oleh kawan aku untuk promote ini barang .
dan sangat - sangat berbesar hati menolong CIK FARA .
aku sebenarnya tak tahu apa nama ini barang . 
by the ways , takpe at least aku ada entry untuk aku .
ini adalah kerongsang bunga yang telah dibuat oleh kawan aku sendiri CIK FARA.

 kalau korang nak korang boleh contact CIK FARA dipesbuk .
setiap 1 harga lain - lain . 
it's depends on flower laa bunga tuh macam mana .
ada bunga ROSE , DAISY , ada REBEN .


kat bawah aku dah tepek gambar dah 
|
|
|
|
|
|
|
|
V

macam-macam ada . ;) 

 kalau jenis bunga macam hitam kuning tuh ala-ala maybank tuh rm2 .

nampak tak bunga ros kat bawak tuh 3 ketul . uuuu , macam mana buad tuu .

nak tengok lagi gambar boleh click SINISINI , SINI , SINI , SINI , SINI , SINI .
okeng , aku pon banyak kerja lagi nak buat .
kalau korang nak korang boleh contact CIK FARA . 

-assalamualaikum-


terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment