* MY FOLLOWER *

Home » aku lucky.

aku lucky.

-assalamualaikum-


ape yang ak nak ceritakan kt sini. "aku lucky"..
nak tahu ape yang lucky uh.
okay-okay.


jam tangan g-shock dan laptop.
itu yang ak dapat dalam masa 3hari.
wahh. itu semua adalah pemberia orang. sangat-sangat berterima kasih.
g-shock ini adalah pemberian dari my sister. memang aku nak sangat mende alah ni. mase nak balik kuantan. dalam kereta,akak aku menghulurkan satu kotak bewarna hitam. aku bukak tengok-tengok jam g-shock. waahhh.. aku cuma menjerit dalam hati sudaahh.. HAHAH. happy kot..
terima kasih ya to my sis.maaf ya itu gambar cuma copy dari google sahaja. malas nak ambil gambar. haha.


semalam dari kuantan pergi ke kuala terengganu. saje berjalan-jalan makan angin dengan family. dari kuala terengganu ke rantau abang. lepas tuh pegi umah atok aku di kemaman,terengganu..tinggal umah atok ak semalaman. atok aku bagi aku duit suroh pergi beli laptop. sebab memag dia dah janji nak belikan aku laptop. waaahh. tak ku sangka. ffuuhh. thanks to my grandfather. 


memang minggu nih minggu luck aku tinggal kt kuantan. hehe. memang best..
terima kasih pada semua yang telah bagi present kat aku..
haha.


-assalamualaikum-
terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

1 comment: