* MY FOLLOWER *

Home » shoot at studio.

shoot at studio.

-assalamualaikum-
agak penat dan memang memenatkan untuk beberapa hari ini.
fuhh. aku tukar ape yang patut dalam blog nih dan buang mane yang memberatkan lagi page aku.
erm.kali nih blog ak just simple. tade yang special cuma berwarna putih.
kenapa tukar warna putih.?

oke.
warna putih is my febret colour ye ke,padahal tak pun walaupun kadang-kadang agak menyakitkan hati bile pakai seluar atau baju berwarna putih.
mudah kotor. tapi page nih rase-rase ta boleh kotor kot. kalau ada bahasa kotor tuh memang la kotor.
buruk la nanti imej. wahhh.
aku rase dengan blog berwajah baru nih aku rase bersemangat gile nun tinggi di puncak sana.
tade la berserabut sangat dengan lagu sudah dibuang yang nampak childness tuh.
haha. ak ta maksudkan kat blogger-blogger lain aku maksudkan aku.
dengan widget-widget yang tidak berpaedah buat semua.

ergh.okay.!
semalam my photographer ajak pergi studio shoot gambar kat studio.
pergi aje la. erm. sori ek. ak suke bergambar. so not mention la if dalam fesbuk ak bersepah gambar-gambar.
fesbuk aku suka hati aku la. HAHA.
photographer aku masih lagi baru so mana ada cacat cela tuh.
mintak maaf la yep.

nih pic yang telah di shoot.


maaf gambar agak buruk sedikit.
oke lah itu sahaja dari aku.
- muinksnikerdoodle.blogspot.com -


terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment