* MY FOLLOWER *

Home » penat sangat ari ni.~

penat sangat ari ni.~

-assalamualaikum-

salam 1 blogger salam 1 malaysia.
hari yang sangat dan teramat penat buat aku pada hari ni.
oke.

 tepat jam 3 petang. aku kena pergi shooting picture maksu aku di teluk cempedak.
sampai la kol 8 tadi. memang aku terasa penat menjadi photographer semantara nih.
aku ingatkan tak penat. HAHA.

memang seronok weh. aku dapat gambar perghh. meletop. cantik bagi aku laa.
aku rase puas ati dengan hasil kerja aku. 
lepas shooting maksu aku blanja ak pegi makan dengan photographer aku.
photographer aku jadi assist untuk aku mase shooting td.
HAHA.

besok perlu shooting di tanjung lumpur.
harap semua berjalan lancar.
buat pengetahuan kamu. saya bukan photographer dan saya hanya belajar menggunakan DSLR.
itu sahaja.
harap maklum oke.

dan mintak maaf gambar ta dapat nak upload lagi.
lain hari yer..

-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment