* MY FOLLOWER *

Home » open house . syawal terakhir =D

open house . syawal terakhir =D

-assalamualaikum-
salam 1 blogger dan salam 1 malaysia..

fuhh. penad. ! sori .
sebab baru update. aiyoo.
banyak kerja la nak buad jumaat ari tuh..
okey-okey. aku cerita yaa..

jumaat memang kompom-kompom aku takde kelas..
bangun-bangun dari tidur packing bag siap-siap untuk pulang.
fuhh. sebab ape balek . ?
ada open house daa.
tak pernah-pernah buad open house.
by the way,memang best. penad tuh kita belakang kan dulu..
dari KL bertolak pukul 12 sampai kuantan pukul2..
makk aihh.. naek ferrari ke hape nih .? hanya mengambil 2jam.
selalu nya aku balik ada la dalam 3,4jam..
actually bukan abang ipar aku memang nak rush.
yela nak tolong family aku siapkan apa yang belum disiapkan.
best jugak eh open house. tapi aku jela yang tak larat. 
masa tuh aku da sakit dada dah 3hari. 
sekarang tak boleh buad kerja berat-berat sangat mudah "haaa,boboy semmmputtt"
nak bernafas pun tercungap-cungap macam ikan takde air..
aiyyoo. sakit ka .? sebenarnya tak tahu pun sebab tak pegi check pun..
HAHA.
sudah-sudah.. aku habiskan kan pasal open house yaa. =D

barang-barang persiapan untuk kahwin sudah siap..
waaa. sape mao kahwin .? aku ke .? 
silap. korang ni tak pandai nak teka laa.
haaa. cuba teka siapa .? 
pelamin .? kad kahwin .? duit hantaran. ? semua yang berkaitan..
SETTLE.. !
nanti aku update siapa yang kahwin okay. 

-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment