* MY FOLLOWER *

Home » mengapa kau pergi .?

mengapa kau pergi .?

-assalamualaikum-
salam 1 blogger salam 1 malaysia .
sori dah lama ta update blog . 
aku update cuma aku ta ping je .
malas . HAHA . sori guys ..

okay. 
aku terasa rindu sangat .
kat sapa . ? dekat ex GF aku .
aku dapat lepak dengan dia . HAHA . 
even sekejap aku rasa sudah memadai buat aku .
cukup lah hanya seketika . 
biarlah dia bahagia bersama yang tersayang sekarang .
mungkin aku bukan miliknya .
its okay . aku sudah ditakdirkan macam ni . 
so , kena terima dengan hati yang terbuka .
mungkin ramai lagi jodoh aku kat luar sana .
cuma aku jer yang ta berusaha mencari .
takpe ! ='(
alahai . kenapa aku . ?
memang salah aku . biarlah .
ada jodoh bersama lah kita . .

sudah-sudah. aku tana bercerita kisah yang lama .
tapi , tu la apa yang tersirat dan tersurat dalam hati aku sekarang .
aku nak pon dah macam bertepuk sebelah tangan .
takpe .! katanya kami nih teman tapi mesra . 
perlu ke . ? jahat sangat kah aku . ?
manusia-manusia . aiyoo.

okey lha . selamat semuanya nyaa ..
-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment