* MY FOLLOWER *

Home » salam lebaran buat semua.!

salam lebaran buat semua.!

-assalamualaikum-
salam 1 blogger salam 1 malaysia..

entry kali nih..
aku terfikir macam mana orang-orang kat luar sana beraya tahun nih..
yang family baru meninggal ke ape kan..
aku tak aibkan sesiapa okayy.
aku cuma menulis apa yang aku terfikir..
seronok kah seperti kita.?
by the way aku tumpang simpati untuk korang..
tamoh sedih-sedih hari raya nih okayy.
sedekahkah al-fatihah buat mereka yang sudah tiada..

kali nih aku merasa meraya tanpa keluarga..
waaa. sumpah memang sayu je hati..
dengar orang takbir raya pagi..
pagi tadi aku bangun-bangun dari tidur..
tengok kat dapur tade orang..
selalunya mak aku dengan akak aku tengah bersiap-siap juadah untuk hari raya kat dapur..
buat nasi dagang. memang selalu raya mak aku buat nasi dagang..
tapi kali nih takde orang. sedih je rasa.. 
aku betol-betol merasa macam takde makna hari raya kali nih..
aku sorang-sorang je tinggal kat rumah di kuantan..
yang lain semua beraya kat kampung di kelantan..
mesti seronok kan. jumpa sedara-mara..
bukan family aku ta ajak aku balik..
tapi aku tolak pelawaan diorang sebab aku banyak kerja..
-ASSIGNMENT-
kat kampung takde wireless.. aku tak pakai broadband..
kalau aku pakai broadband aku balik jugak ekot diorang..
sori mak,abah,dan adik beradik aku..
sebab tak dapat beraya dengan kalian semua tahun nih..

untuk mak dan abah.
"muink mintak maaf andai kata ada tersalah kata,terguris hati hati kalian..mintak ampun maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. halalkan makan minum muink yer..sayang kalian.. "

dan adik beradik ku..
"aku mintak maaf yer kalau aku ada buat korang terasa dengan aku.. mungkin aku aku tak perasan silap aku..aku mintak maaf yer. selamat hari raya.. "

buat blogger dan rakan-rakan..
"aku mintak maaf andai kata ada kesilapan yang aku buat semasa sedar atau tidak sedar. cara penulisan aku yang membuatkan korang terasa ke hape ke. mintak maaf yer kepada semua blogger-blogger dan rakan-rakan yang mengenali diri ni.. salam lebaran buat semua "

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..

-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

2 comments:

  1. selamat hari raya... ary nak jemput dengar lagu raya ciptaan ary ni.. harap sudi ye...

    http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html

    ReplyDelete