* MY FOLLOWER *

Home » today and my friends.

today and my friends.

-assalamualaikum-
hye all.
sedih aku. tahu tak kenapa.? yela. orang lain seronok dapat balik jumpa family menyambut kedatangan ramadhan. tapi aku masih disini(hostel) menanti kedatangan ramadhan with the others. ergghh.! how can i do guys. redha saja la.okay-okay aku tanak bercerita tentang kesedihan menyambut puasa aku kat sini. HAHA.

okay.!
.title of my entry today is i think its not make some people going to interest to read this out.
terbalik-balik dah mat salleh aku. HAHA.
friends? yeah. kawan. mana menghilang kesemua kawan-kawan aku.?
HAHA. mereka masih ada. sihat. alhamdullilah. 
cuma kami agak susah untuk berjumpa. yelah kan, semua dah ada kerjaya masing-masing.
sorang kat Port Dickson, sorang kat Klang, sorang kt Kuantan, sorang kat Sepang dan sibuk dengan kerja-kerja beliau. aku masih di Puchong to study taking dip in IT.

today. kawan aku sudah pun tamat latihan rekrut askar di Port Dickson. aku tumpang gembira kawan. tetapi agak sedih sebab tidak dapat tengok penutup untuk latihan beliau and then tak tahu kemana akan di"transfer" selepas ni. sory buddy.!

my buddy di Klang sudah bekerja di syarikat astro. waah.! dulu sebagai photographer. bagus.! dah bertukar kerjaya dan katanya mahu bawa aku pergi tengok macam mana beliau bekerja ti tempat baru. erm,macam seronok je. okay. jangan lupa yaw.!

my buddy di Kuantan. sebagai air-con maintanance<--- betol ke aku eja nih.? HAHA. okay-okay. my buddy di kuantan nih dah berangan nak beli HILUX konon. wahh. badan kecik sampai ke diq.? tak kesah. janji beliau ada angan-angan dan kerjaya yang halal. katanya mahu tunjukkan aku gambar air-con sebesar kereta. ada ke.? ada kot. ntah. nanti aku tengok jela gambar tuh untuk aku percaya. HAHA.

my buddy di Sepang. sebagai tettt. kerjaya beliau dirahsia kan. bukan sebagai penjual drugs ke anything else yang sumber rezeki tak halal okay!. sory.! tak kesah la beliau kerja apa di Sepang yang penting rezeki yang datang itu halal. 

congratulation guys.
korang semua dah ada kerjaya masing-masing dan aku masih lagi menuntut ilmu.

orang-orang  yang aku bercerita adalah kawan baik aku dari sekolah menengah. sekarang semua dah ada kerjaya masing-masing stay pun dah jauh. nak meet each other pun agak susah sekarang. kena buat appointment dulu. HAHA.

dan kini ramadhan sudah hampir tiba, cuma tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk kita menyambut ramadhan. semoga ramadhan kali ni disambut dengan penuh berkat. amin ya robbal alamin. to all bloggers ingat puasa okay. jangan tak puasa pulak.
update-update jugak blog. puasa pun perlu di update. HAHA.

okay.!
-assalamualaikum-
terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

2 comments:

  1. selamat berpuasa. :) awak la jgn tak puasa pulak.eheee :P anyway,follow urs-dah jadi yg ke 101. comeyl header.. :)

    ReplyDelete