* MY FOLLOWER *

Home » photoshoot uma anak yatim.

photoshoot uma anak yatim.

-assalamualaikum-

salam 1 malaysia salam 1 blogger.
oke. aktiviti hari ini pergi photoshoot umah anak yatim di tanjung lumpur.,kuantan.
ada la jugak terasa sedih nya.
yela.depa tade mak bapak kan. so kita yang ada nih hargai laa yep.

tapi awal-awal aku nak mintak maap.
gambar tidak dapat diupload.
masa di rumah anak yatim. program diorang mengangkat umah.
mesti korang ta pernah dengar kan orang angkat rumah.
orang dulu-dulu ada la angkat umah..
1 biji umah tuh diorang angkat alih ke tempat lain..
fuhh. memang best. ak sebagai photographer ari nih..
kawan aku sebagai cameraman.

aku dapat gambaq yang ak shoot terbaiikk bagi aku laa..
sronok sehh. tapi penat jugak la keje mcm nih.
alahai.
lepas diorang sttle angkat rumah ape sume.
adala sikit-sikit buat makan untuk makan tengah hari..

mase tengah makan tuh ada cabutan bertuah dan sedikit cenderahati untuk orang kampung dengan budak-budak IPT..
aku terkejut la kan. budak-budak IPT. trima kasih kt diorang sebab datang membantu..
diorang dari KIPSAS dan IKIP.
itu lah holiday aku untuk sem4 ini..
dan 26hb nih bergerak balek ke puchong.
wahh. ta sabaq la weyh.
 oke la.
-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment