* MY FOLLOWER *

Home » Tuhan Jaga kan dia .

Tuhan Jaga kan dia .

salam 1 blogger dan salam 1 malaysia . 
fuh , nih entry ke dua aku buat dalam masa 1 hari .
fuyo , gila kentang betoi aku . HAHA .
tengah dok belek - belek lagu dalam youtube . 
terbuka 1 lagu ni .

click play tauk ! baru ada feel nak baca entri aku .

tengah-tengah layan lagu ni teringat kat someone ni . 
actually friends okay . no more than friends . 


lepas je habis belajar , dia keje .
dulu ade jee masa untuk aku lepak-lepak tuh sebelum keje yer . 
tapi sekarang dah takde selepas dah keje . okay takpe ak faham ! .
mungkin dia penat , sibuk dengan kerja kan . 
tapi nak tahu tak bila aku jumpa dia nanti aku nak cakap ape ?

I MISS U BUDDY !

entah kenapa aku rindu sangat kat dia ni semenjak teeettt sikit ni . 
HAHA .
korang doakan la aku sihat-sihat selalu yer .

to my buddy "
" thanks for being my friends . dont forget our relationship till' die ya . be carefull with ur work , dont forget that i'll be waiting u at ALFA taok ! hehe ."

okay , begitulah kesudahan entri aku kali ni . =)

assalamualaikum .

sedekah sikit eh .
SINI , SINI , SINI , SINI , SINI


terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

6 comments:

  1. ~semoga sihat2 selalu n dapat jumpa dia :)

    ReplyDelete
  2. ehemm..yeke tu kwn???hehhehe
    btw ur kwn tu chantek taw^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawan , betoll . tak tipoo . haha . terima kasihh . sbb tuh suka kawan dengan dia . caringg .

      Delete