* MY FOLLOWER *

Home » konon nak bercinta . cet !

konon nak bercinta . cet !

-assalamualaikum-


hey
salam 1 blogger dan salam 1 malaysia .


susah kan sekarang nak cari pasangan hidup .
laki - laki senang la nak cari , kalau perempuan .
sekarang nih perempuan lebih banyak dari laki - laki .
kena madu laa gamok nyaa . HAHA .
berpoligami tuh kan bagos .
tade - tade MSD gurau okay .


konon bercinta ?
yela , sekarang pong budak - budak dah pandai bercinta .
cett , umor baru setahun jagung , jagung pong ta sempat bercinta da kena rebus . ngee.#
konon , malu - malu nak jumpa mak bapak . nape takot kena marah ? HAHA .
budak - budak , tak tahu pape .
ayat tak leh blah ,
kalau saya jadi bulan awak jadi bintang .


kalau MSD senang je nak jawab .
kalau awak jadi sudu saya nak jadi garfu , senang nak cungkil mata kalau awak curang .HAHA .
*okay,jgngedik*


so , budak - budak boleh dapat cinta . MSD macam mana ?
belom ketemu jodoh . mudah - mudahan ada la yer . 
*angkattanganuntukdoa,amin!*
yeaa terima kasih kerana doa untuk MSD .

okay
-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

11 comments:

  1. ahaks..sweet jugak ayat tu..kalau awak jd sudu, sy jdi garfu..senang na cungkil mata awk kalau awk curang..hahaha :) suke2 :P

    ReplyDelete
  2. "kalau awk jdk imam sy nk jd makmum nya"....

    ReplyDelete
  3. waktu bercinta semua nya indah

    ReplyDelete
  4. @Phatbila dah kawin lagi indah , tak gitu phat ? HAHA

    ReplyDelete
  5. haha.tul tu phat n msd..tak sabar nak kawen ni..hihi :P

    ReplyDelete
  6. @Eena Arrinahahaha , phat dah ada baby . eena bila lagi ?

    ReplyDelete
  7. amboi nak berpoligami eh ..gatai !! heheh,..semoga cepat pat jodoh ye :)

    ReplyDelete
  8. amboi.tahla..calun pun blum tntu jodoh kite.hukhuk.

    ReplyDelete