* MY FOLLOWER *

Home » sian nye ta dapat berayee .

sian nye ta dapat berayee .

-assalamualaikum-
salam 1 blogger , salam 1 malaysia .

raya - raya nih selalu orang sibuk dengan raya sembelih lembu ape semua .
tapi dalam kesibukan tuh MSD curik masa sikit buat enrty nih untuk member MSD sebab ta dapat balik beraya.

kesian member MSD ta dapat beraya dengan kami .
semua member MSD balik beraya .
tapi dia ta dapat balik sebab keje . 
kena masuk hutan selama 2 minggu .
dia kerja dengan kerajaan sebagai askar darat .

segak bergaya , baru habis rekrut.
he send a text to all .
" selamat hari raya kawan - kawan , sori la ta dapat beraya dengan korang , terpaksa beraya dalam kem tahun ni "
tanpa membuang masa terus call , makk aihh ,
sedih nye suara sebab ta dapat balik .
it's okay buddy .
bukan nya tak dapat beraya dengan kami .
we all support u dari belakang . ! okay chaiyok2 .


raye yang lepas - lepas masa abis sekolah .
baju sedondon . HAHA .
MSD ade tapi belakang gambar ni. 
tuhh haa , umah MSD datang la yer berayaa..
mak MSD buad nasi dagang . nyum - nyum .


HAHA , happy nye nih .
lawatan pergi LIM KOK WING ,
dulu mase sekolah MSD amik kelas vokasianal grafik berkomputer.

okay la .
selamat hari raya aidil adha buad warga blogger's .
selamat berblogging . 

-assalamualaikum-


terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

8 comments:

  1. selamat hari raye aidiladhaaa ! (: hehe

    ReplyDelete
  2. @Eena Arrinadatang laa enaa , ku menunggu kedatanganmu .

    ReplyDelete
  3. selalu tgk kisah mcm nie kat tv je.. niee dpt baca real punye.. sabarlah.. inshaallah pnjang umur jumpa balik :)

    nway, pic masa skolah tu, style !

    ReplyDelete