* MY FOLLOWER *

Home » bakal berjumpa akhirnya. =D

bakal berjumpa akhirnya. =D


-assalamualaikum-
salam 1 malaysia salam 1 blogger..

hey,hey,heyyyy..
siapakah gerangan bidadari di atas.??
opp. she's my friends actually..
kenape ek.??
okay. here's the story..

nama dia nadera panggil saja nadt. okay.
mesti tertanya-tanya mana aku kenal kan. HAHA. 
okay-okay.. mengarot je aku kan..

dia aku kenal kat MYSPACE..
aiyooo. MYSPACE zaman bila orang main MYSPACE nih..
ada lagi ka orang guna social website nih.?
dah lama tuuuu. Haa..
aku kenal dia kat situ laa.
hampir-hampir 5 tahun laa..
masa tuh aku form 4..
cehh.nak usha awek la dalam MYSPACE uh..
dapat then ajak jumpa. budak2 lagi masa tuh. biasa la.
sumpah kelakar kalau ingat masa mula-mula kenal..
yela dengan perpakaian ta tentu hala. dress ngarot-ngarot.
budak-budak biasa la ekot trend.. sekarang tak dah.
aku dah berakal habis dah. means ta bermakna dulu aku ni bengap okay.!
HAHA.
she has give me a gift..
what the gift.??
nampak tak cincin aku pakai uh.??
itu adalah hasil pemberian bidadari di atas..
aku still pakai sampai sekarang..
takan aku nak buang kan pemberian orang..
sayang weeeii. !!
banyak lagi hadiah dari pemberian orang..
aku still simpan yang berkurun-kurun pon still ada lagi aku simpan..
berbalik cerita pasal cincin yer..
so dari mula-mula dia bagi aku cincin tuh sampai sekarang aku pakai..
aku chat dengan dia kat FESBUK..
dia cakap waaa,sweet nyee..
sebenarnya dia dah lupa tentang cincin tuh..
aku remind dia balik..
then kami akan bakal berjumpa nanti. 
nombor HP aku dah dapat agar senang untuk aku contact dia.
dia sekarang di UNISEL. wahh. bagus betol.
she's brilliant..
dah lama kami tak bersua muka..
aisehh. ta sabar pulak rasanyaa..

p/s buat kamo nadeera : jangan malu-malu pulak jumpa nanti yer. kecik-kecik ta reti nak malu masa first kenal. HAHA. btw hati nih ta sabaq rasanyaa.. =D

okay la..
-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment