* MY FOLLOWER *

Home » Maaf ;)

Maaf ;)

-assalamualaikum-
salam 1 blogger salam 1 malaysia.
hari ni tiba masa untuk aku pulang ke kampung.
yahoo.! memang seronok sehh. yela siapa yang ta seronok kan kalau balik kampung untuk beraya jumpa family.
hermm. tunggu yer kepulangan anak mu ini.

herm.
kesilapan. yups.! macam kesalahan laa..
masih ingat lagi tak kesalahan yang kita buat kat orang.?
aku ada banyak. sampai kan agak tersentuh sikit bila aku mintak maaf dengan dia.
dia cakap its okay aku maafkan dah lupakan dah pun.
aku yakin mesti dia masih ingat apa yang aku buat.
but its okay lagipun dia dah kata macam tu. 
setiap orang mana penah lari dari kesilapan kan..
semua orang ada kesilapan sendiri semasa sedar atau tidak sedar.

BFF? yups dulu kan aku ada BFF kan..ada konflik sikit gaduh besar tade la sampai bertumbuk..
now dah okay. berjaya dipujuk ! yahoo. !. 
yela kan tak bertegur sampai bila kan.
tapi ta serapat dulu la. sebab semua ada hal masing-masing..
contact pun jarang ta selalu macam dulu ta pergi kelas bising.
da macam adik beradik tapi lain mak bapak okay.! 
keluar masih lagi asing-asing mungkin takde masa lagi kot.
tunggu jelah masa ada masa keluar lah tu..
terima kasih ya sebab maafkan aku lagi pun nak raya dah kan.
terima kasih yaa. ;)

perkataan maaf bagi aku sangat mahal. yela selalu nya orang akan sebut SORRY..
omputeh sangat. its okay same meaning jugak kan.
yela orang melayu konon nak cakap omputeh..
takpe masih boleh diterima sebab english tuh kan bahasa untuk kita berkomunikasi dengan orang luar. ;)
so korang ringan-ringan kan mulut untuk mengucapkan MAAF kat orang-orang yang korang rasa penah buat salah tu yerr terutama kat mak bapak korang.! kang ta bau syurga kang.
syawal akan menjelang beberapa hari lagi.
kalau boleh praktis mulut anda mengeluarkan perkataan MAAF.
okay!

-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment