* MY FOLLOWER *

Home » eee.geli aku ayat kau.!

eee.geli aku ayat kau.!

-assalamualaikum-
salam 1 blogger dan salam 1 malaysia

balek kampung oooo balek kampung.
waahh. sronok eh nak balek kampung. 
beringat sikit orang tersayang sedang menanti.
hati-hati dijalan raya..
yela kan sekarang nih tiap kali nak balik beraya banyak je excident.
nak cepat sampai la apa laa.
bawak slow pon sampai jugak. insyaallah..
issh!

bukan pasal nak balik raya aku nak cerita..
entry aku kali nih nak share kat korang..
menda nih boleh nampak dengan mata kasar kot.
kat SMS kat FESBUK pon bersepah budak-budak baru menggunakan FESBUK and SMS nih.
okay-okay.
pernah baca tak SMS atau komen-komen macam ni..

"shayew atau saia shayunk sgt kt dyeeww.! "

OMG. memcapap sehh ayat macam tuhh.
macam mane nak baca tuh. 
terbelit-belit kot lidahhh.
eeeeuuuu. geliman kot kalau aku nak mesej orang yang guna ayat-ayat macam tuh.
gedik!! tak kesah la laki ke perempuan.
laki-laki pon ada jugak guna ayat macam tu.
apa daa.!
macam baru guna HP je.
tak boleh tulis biasa-biasa je ke.?
senang pon senang nak baca.
tade la nak terbelit-belit lidah nak membaca.

"sy syg sgt dy" <----- mcm nih orang boleh baca lg..

nih perlu ke nak tambah-tambah huruf "W" uh kat belakang.
ke ade orang bercakap ade tambahan huruf "W" kat belakang.
ades. sori mungkin aku ada jugak menggunakan short form nih.
tapi takde la nak tambah-tambah huruf pelik kat blakang uh..

memang la kita yang menaip nih kita boleh faham.
but cuba fikir kalau orang lain yang baca.
dapat baca ke.? mungkin lambat la nak tangkap ayat uh.
dah macam nak main puzzle je. HAHA.
sori la.

sape-sape mesej kat aku yang ade huruf-huruf tambahan uh.
sori! aku tak layan. biarlah nak cakap aku sombong.
btw aku bukan spesis macam kau nak baca ayat-ayat gedik uhh.


okay la. 
sori la kalau sape-sape yang terasa uhh.
kalau penah buat mintak tukar la.
tak payah nak tambah-tambah huruf yang tak sepatutnya.

okay!
-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

2 comments:

  1. haha. agak la. a bit annoying jugk.. btw, dulu ak penah buat entry jugak psl orng yg gune ayt mcm ni

    http://mizza-vermilionstory.blogspot.com/2011/06/bm-is-easy-so-jangan-buat-dia-mkin.html

    ReplyDelete
  2. ntahla budak zman skrg.. ayik nk tmbah w je.. geram aku.. pning kpala otak bile baca.. ntah spe yg baghal sgt kluarkn bhasa ni.. grrr~~!!

    ReplyDelete