* MY FOLLOWER *

Home » azan dipermain2kan di GEREJA.~

azan dipermain2kan di GEREJA.~

-assalamualaikum-

salam 1 blogger salam 1 malaysia..
|
|
|
|
|
V

boleh tgk klip nih dulu


ini bukan orang ini bangsat punya.
kalau lah aku dapat manusia nih. sumpah aku menentang kau habis-habisan.
aku tak pernah pon dengar agama kami memperbodoh-bodohkan agama korang.
but korang kacau agama kami. apa hal.?

tapi aku dengar cara percakapan mereka gaya seperti orang sarawak.
sumpah.! aku benci kau. 
aku sanggup pergi bunuh kau la weh. sial la.~
.KAFIR LAKHNAT.

geram sehh. apa nak jadi dengan dunia sekarang..
ada yang islam jadi murtad.
subhanallah.
sebab apa lah mudah cepat berubah hati.
kembalilah ke jalan yang benar.
sesungguhnya ALLAH itu Maha Pengampun.
bertaubatlah selagi hayat masih ada.
sesungguhnya kesenangan di dunia akan habis jua suatu masa nanti.
tapi kesenangan di akhirat akan berkekalan sampai bila-bila.

-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

8 comments: