* MY FOLLOWER *

Home » tade kerja ;)

tade kerja ;)

-assalamualaikum-
salam 1 malaysia salam 1 blogger.
hari ni hari ke 23 kita berpuasa di bulan ramadhann.
macam mana korang.?
okay.? kalau okay bagus. teruskan. ngehehe

okay.!
siapa-siapa belom pegi beli baju raya tuh baik pergi cepat kang habis sale..
korang happy aku pon happy. baju raya pun dah beli. persiapan kat kampung tak tahu la macam mana.
kena balik dulu tengok macam mana. 
herm.

nak cerita aku punya happy pulak.
masa pergi KL hajat nak bershopping.
aleh-aleh hujan masa dalam perjalanan tuh.
mandi hujan aku dengan member aku. yela naik moto kot. lain la naik kereta.
tade la nak terkena tempias air hujan tuh kan..
adees. nasib baik la sampai KL kat parking moto panas. dapat la keringkan baju sekejap..
uihh. dugaan-dugaan. 
takpe terima jelaa.

semalam melepak dengan mmber aku..
dah lama ta lepak un.
kecoh seyyhh. HAHA.
hari ni berbuka puasa dengan dey'all tak tahu la kat mana..
semalam lagi happy berbuka dengan orang tersayang.
waaaa. tapi tersayang tuh bertepuk sebelah tangan sahaja,
tapi takpe. its okay. pasrah <--- ayat ta leh blah.!
HAHA

assignment dah siap..
200pages lengkap.!
hamekk kau LECT nak sangat 200pages.
tapi ada lagi assignment raya. aiyaaa.
orang tengah seronok beraya aku kena buat assignment.
120pages. banyak tuuu..
aku memang sayang kau LECT bagi assignment yang belambak-lambak.!
dah macam amek degree dah.

bulan puasa ta boleh gosip lebih-lebihh..
 okay laa. 
-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment