* MY FOLLOWER *

Home » angan-angan..

angan-angan..

-assalamalaikum-

korang ada angan-angan tak.?
mesti ada kan. takan tade.
aku tahu setiap manusia mesti ada angan-angan nya yang tersendiri punya.
ada yang berangan nak jumpa artis itu la ini la..
banyak lah angan-angan manusia nih..
takan aku nak cerita semua kan. HAHA..
oke. sekarang aku nak berkongsi dengan kamu semua angan-angan aku and the gengs..

ada nampak ini gambar huh.? HAHA.
oke. nih adalah angan-angan aku. memang lah pantai. tapi pantai nih special sikit.
tempat nih dinamakan PULAU PERHENTIAN KECIK di TERENGGANU..
dengar-dengar tempat nih memang best..
dengan air laut nya..permandangan nyaa..
PULAU PERHENTIAN nih ad dua tau..
satu PULAU PERHENTIAN BESAR dan lagi satu tempat kami nak pergi nih laa..
PULAU PERHENTIAN KECIL..
aku dengan member rapat aku merancang nak pergi tempat nih lepas abis SPM..
tetapi tidak tercapai lagi sampai sekarang..
nak kata takde kereta??..dah ada sekali van lagi ada..
lesen.?? dah ada siap..
nak tahu kenapa tidak tercapai lagi angan-angan nih.??
sebab lepas SPM semua sibuk dengan kerja masing-masing..
ada yang pergi sambung belajar..
so tak dapat la pergi tempat nih..
tapi tidak mengapa itu tidak memutuskan semangat kami untuk pergi kesana..
kami sedang menunggu dan masih menunggu untuk pergi kesana..
mesti tertanya-tanya kenapa kan..
yela..aku belum habis lagi belajar..
yang lain still lagi kerja..ada yang rekrut askar..so kena tunggu la..
takan nak pergi sorang-sorang..yedok.??
ta syokk macam tu. dah rancang nak pergi sama-sama..


insyallah. bila dah free sampai lah ak dgn member-member ak kt pulau tuh..
orang cakap merangcang perjalanan sebelum pergi supaya tak jadi apa-apa..
HAHA..korang pon doa-doakan lah yer..
ayat aku dah macam skema sangat dah..
tapi tape. blog aku ke blog ko.??
ade ak kesah.??
HAHA..


oke lah sudah penat menaip. mata mengantuk. time to sleep.
-assalamualaikum-
terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

0 0 dah komen dahhh .:

Post a Comment