* MY FOLLOWER *

Home » untuk awk.!

untuk awk.!

-assalamualaikum-
salam satu malaysia dan salam satu blogger.
entry kali nih tade la best mcm blogger-blogger di luaq sana..
hanya menaip apa yang ada untuk diluahkan..
..

nih adalah surat cinta ak bt seseorang..
wahh.pndai bercinta ke akuh nih.?
ades.! mmpus.
ermm..mcm mne nk pikiaq ayt nih..

oke.
sory la sy ta dpt luahkan melalui kata-kata..
hanya menaip di blog ini sebagai peganti diri.
saya dh lame tgk awk,cara awk..tapi awk ta penah pham..
saya tahu awk tahu dan ramai yg tahu yg sy suke sgt kt awk..
tp awk milik org.
sy hnya mmpu tgk awk..
saya tana awk sedih.
sbb awk pnah bgtahu sy BF awk lebih pnting kn mmber dari awk..
awk bersabar yer..
sbb awk msih ad saya untuk menemani awk..
walaupun kadang-kadang awk bt sy sedih..
saya tana tnjuk kesedihan saya kt awk..
sbb sy nk bersama dgn awk setiap masa..
klu kita ditakdirkan untuk bersama..
tuhan saje yg tahu betapa gembira nya hati sy..

dah-dah merepek merapu dh ak..
taley pnjng-pnjng ak bkn org-org yg pndai nk berjiwang karat..
ades.!
oke la itu saja entry pada petang nih..

-assalamualaikum-

terima kasih kerana membaca , datang lagi ya . komen jangan lupa ;)

1 comment:

  1. sungguh menyakitkan mncintai seseorg yg tdak mcintai mu , tapi lebih mnyakitkan adalah mncintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian mnyatakan cinta padanya sehingga lantaran akhirnya kamu terpakse mnyatatkn kata cinta itu di pusaranya :DD

    *PEACE MUINK CUTE*

    ReplyDelete